Badanie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej rozpocznie się 15 października i potrwa do końca miesiąca. Będzie miało formę anonimowej ankiety dla klientek i klientów Ośrodka – informuje Biuro Prasowe Urzędu Miasta.
Chodzi o zebranie opinii na temat poziomu usług świadczonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej. Pytania ankietowe dotyczą m.in. obsługi realizowanej przez pracowników, miejsca, w którym odbywało się spotkanie, także czytelności strony internetowej.
Wypełnione anonimowe ankiety będzie można wrzucić do skrzynek z napisem „Badanie Satysfakcji Klienta” i logo MOPS. Oto lista placówek MOPS, które będą objęte badaniem:
– Rejonowy Zespół Pomocy Społecznej nr 1, al. Niepodległości 20/22
– Rejonowy Zespół Pomocy Społecznej nr 2, ul. ks. Stanisława Staszica 10
– Sekcja Pomocy Osobom z Niepełnosprawnością, al. Niepodległości 20/22
– Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie, ul. Jasnogórska 34
– Sekcja ds. Przeciwdziałania Bezdomności, ul. Jana Kilińskiego 13
– Sekcja Pomocy Specjalistycznej dla Rodzin Zagrożonych Przemocą, ul. Mikołaja Kopernika 4
– Sekcja Usług Środowiskowych, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2
– Sekcja ds. Projektów i Współpracy Międzysektorowej, al. Niepodległości 20/22
– Sekcja Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2.
Ankieta wpisuje się w ogólny kierunek działań MOPS, który monitoruje jakość świadczonych usług i chce ją stale podnosić. Badanie organizuje Sekcja ds. Projektów i Współpracy Międzysektorowej we współpracy z komórkami organizacyjnymi Ośrodka.
Fot. Biuro Prasowe Urzędu Miasta