Przetargi na promocję miasta poprzez sport
Miasto ogłosiło przetargi na realizację promocji Częstochowy poprzez sport – piłkę nożną oraz żużel. Kluby mają czas na złożenie ofert do 2 lipca – informuje Biuro Prasowe Urzędu Miasta.
Pierwszy z przetargów dotyczy promocji Częstochowy poprzez zespół piłki nożnej, biorący udział w rozgrywkach polskiej ekstraklasy oraz innych zawodach sportowych. Z kolei „żużlowa” promocja Częstochowy – poprzez zespół i poszczególnych zawodników, biorących udział w rozgrywkach ekstraligi żużlowej oraz innych zawodach.
Kluby wyłonione w przetargach, z którymi miasto podpisze umowę, do końca roku będą miały również obowiązek m.in.:
- posiadania lub umieszczenia nazwy „Częstochowa” lub „Częstochowska”, „Częstochowski” lub „Częstochowskie” w nazwie zespołu;
- umieszczanie i eksponowanie logo Miasta w różnorodny sposób oraz na materiałach informacyjno-promocyjnych i poligraficznych przygotowanych i wykonanych przez kluby z ich środków własnych,
- kreowanie pozytywnego wizerunku miasta w ramach wszelkich swoich działań informacyjno-promocyjnych;
- nieodpłatne użyczanie miastu wizerunku zawodników zespołu oraz całej drużyny dla celów promocyjnych Częstochowy.
Wzory umów zawierają oczywiście szczegółowy opis, w jaki sposób usługi promocyjne mają być przez wykonawców realizowane (nadzór nad umowami będzie sprawował Wydział Kultury i Sportu Urzędu Miasta Częstochowy).
Dokumenty zamówień są dostępne na platformie ezamowienia.gov.pl: promocja poprzez piłkę nożną / promocja poprzez żużel.
W obu przypadkach obowiązuje unijna procedura przetargowa.
Fot. Biuro Prasowe Urzędu Miasta