Z ostatniej chwili

Zauważ mnie

2018-12-14 20:01:34 informacje
img

Happeningiem ulicznym mającym swój początek na Starym Rynku rozpocznie się w niedzielę 16 grudnia kampania społeczna „Zauważ mnie”. Start - o godz. 17.00.
Kampania ma zwrócić uwagę na to, że dzieci (w tym niewidome i słabowidzące) też są pełnoprawnymi użytkownikami dróg. Jest to apel do wszystkich, którzy mają wpływ na bezpieczeństwo dzieci, w tym prawne, jak również do tych, którzy mają wpływ na jakość ich życia.
Kampania będzie trwała dziewięć miesięcy, złożą się na nią: happeningi, warsztaty, konkursy, konferencje, które dadzą oeganizatorom materiał do publikacji oczekiwań dzieci i konfrontacji ze światem dorosłych, który nie jest ich światem. Książka ma być wspólnym dziełem - dzieci, twórców wszelakich, specjalistów.
Twórcy projektu dążą też do uruchomienia integracyjnej pracowni tyfloinformatycznej z myślą o dzieciach niewidomych i słabowidzących oraz o wszystkich dzieciach.
Happening będzie polegał na przemarszu przez Aleje i powrocie na Stary Rynek ze Sznupkiem na czele. Warto wziąć ze sobą odblaski, świecące balony, trąbki.
Organizatorem wydarzenia jest Ośrodek Wychowawczo-Rewalidacyjny Polskiego Związku Niewidomych (al. Pokoju 13, 42-207 Częstochowa), koordynatorem jest Zbigniew Matyszczak - tel. 662 133 898.
Kampania społeczna odbywa się pod patronatem prezydenta Częstochowy Krzysztofa Matyjaszczyka.

Page generated in 0.0283 seconds.