Od 1 do 2 sierpnia w związku z wymaganym remontem w referacie komunikacji UM zostanie ograniczona możliwość załatwiania spraw związanych z rejestracją pojazdów, odbiorem dowodów rejestracyjnych i prawa jazdy – informuje Biuro Prasowe Urzędu Miasta.
Planowany remont jest związany z całkowitym demontażem mebli, w których przechowywane są akta pojazdów i kierowców. Wymusza to przechowanie i zabezpieczenie dokumentów na terenie sali obsługi interesantów, która będzie wtedy wyłączona z użytkowania przez petentów. Ze względu na to zostanie ograniczona możliwość załatwienia następujących spraw:
- złożenie wniosku o rejestrację pojazdu, o dokonanie zmian w pojeździe, zgłoszenie zbycia pojazdu;
- odbiór stałego dowodu rejestracyjnego, wtórnika tablic rejestracyjnych, odbiór tablicy na bagażnik;
- złożenie wniosku o wymianę prawa jazdy, o wtórnik oraz wydanie PKK, PKZ, KKK;
- odbiór prawa jazdy czy karty kwalifikacji kierowcy.
Na czas trwania remontu zostanie także wyłączony elektroniczny system kolejkowy wraz z internetową rezerwacją wizyty. Od 1 do 2 sierpnia pracownicy Referatu Komunikacji będą przyjmować petentów w pokoju 222, gdzie znajdą się dwa stanowiska do załatwiania spraw związanych z rejestracją pojazdu i jedno stanowisko, w którym odbierzemy stały dowód rejestracyjny, a także w pokoju 221 z dwoma stanowiskami do spraw związanych z prawami jazdy.
Z uwagi na ograniczony dostęp do dokumentów warto zaplanować wizytę w referacie w innym terminie.
Fot. Łukasz Kolewiński (UM)